Erken rezervasyon tarihlerini kaçırma!

Rezervasyon ve İptal Koşulları


MADDE 1 - TARAFLAR

İş bu sözleşme tarafları, Wings Tatil Konaklama Bilişim Hizmetleri A.Ş. Müşteri ve Ziyaretci olarak belirlenmiş olup. Taraflar sözleşmede belirtilen şekilde tanımlanmıştır.

1.1 - WİNGS

Merkezi Patlangıç Mah. Baha Şıkman Cad. N:201-B Fethiye-MUĞLA adresinde bulunan Wings Tatil Konaklama Bilişim Hizmetleri A.Ş.ni (Fethiye V.D. 813 133 97 55 ) ifade eder.(Sözleşme içerisinde kısaca ''WİNGS'' olarak anılacaktır.) WİNGS villakalkan.com.tr internet sitesi üzerinden münferit bireylere veya tüzel kişilere kısa dönem villa/apart kiralama ve otel rezervasyonu hizmeti sunan bir kuruluştur.

1.2 - ZİYARETÇi

Terimi, bunlarla sınırlı olmamak üzere sitemizde yayınlanmakta olan hizmet,kiralik villa,apart,konut ve işyeri ,otel rezervasyonu ya da satın alınabilir diğer materyalleri inceleyen, satın alma-kiralama-rezervasyon talebinde bulunan ya da satın alan veya kiralayan gerçek veya tüzel kişileri ifade eder.

1.3 – TESİS SAHİBİ

WİNGS aracılığı ile gerçek kişi veya tüzel kişilerin web sitesinde doğrudan bizim üzerimizdenya da kendilerivasıtasıyla hizmetlerimizi sunduğumuz veya sitelerimiz üzerinden dolaylı olarak hizmetlerimizden yararlanan, villa, apart,konut, otel ve diğer hizmetlerinin ilanlarını sitemiz aracılığı ile kiralamak üzere sitemizde yayınlayan müşteriyi ifade eder.

MADDE 2 - YURT İÇİ VİLLA REZERVASYONUNA İLİŞKİN ÖZEL KOŞULLAR:

2.1 - REZERVASYON ÖDEMESİ

a. Rezervasyon talebinizin online olarak web sitesi üzerinden alınmasına müteakip tesisin müsaitliği tesis sahibinden teyit edilip tarafınıza ön ödeme bilgilerini içeren bir mail gönderilir, rezervasyon ön ödemesi WİNGS'in belirleyeceği süre içerisinde yapılmalıdır.

b. Rezervasyon yaptığınız tesis ile ilgili toplam rezervasyon bedelinin belli bir tutarı kredi kartı veya banka havalesi ile yapılması gerekmektedir.

c. Rezervasyon ön ödeme oranı konaklama yapacağınız tesise göre toplam tutarın %20-%100'si arasındadır net ön ödeme tutarını tesisin sayfasında giriş ve çıkış tarihleri seçildiğinde fiyat tablosunda görülebilir.

d. Ön Ödemenin tarafımıza ulaşmasına müteakip sisteme kayıtlı e-posta adresinize rezervasyon onayı ve sözleşmeniz iletilmektedir. Kalan ödeme tutarı tesise giriş gününde ödenir.(Girişte yapılacak ödeme için Kredi Kartı kabul edilmemektedir)

2.2 - HASAR DEPOZİTOSU

a.Gerçekleşen tüm Rezervasyonlar için bir hasar depozitosu bedeli tespit edilmiştir, bu rakam apart veya villa çeşitlerine göre 1.000 TL ile 20.000 TL arasında değişmektedir

b. Rezervasyonu gerçekleştiren kişi hasar bedelini tesise girişte öder. ZİYARETÇİ tesisten ayrılacağı gün tesis görevlisi tesisi kontrol eder, hasar depozitosu geri ödemesi (hasar yoksa) çıkışta ödenir.

c. Hasar depozitosu sadece villa/apart kiralamalarında alınmaktadır Otel konaklamalarında hasar depozitosu alınmamaktadır.


MADDE 3 - YURT İÇİ VİLLA REZERVASYON İPTAL KOŞULLARI

3.1- Yapılan rezervasyonlarda iptal ve değişiklik talepleri için, ZİYARETÇİ’nin kendi rezervasyon panelinden talepte bulunması gerekmektedir. Rezervasyon paneline giriş ile ilgili bilgiler, rezervasyonun tamamlanmasının ardından ZİYARETÇİ’ye mail ve SMS yoluyla bildirilmektedir. Sözlü (telefon) aracılığı ile yapılan talepler hiçbir şekilde kabul edilmeyecektir.

3.2 - ZİYARETÇİ rezervasyonundaki tarih, değişiklik talepleri, alınan hizmetin başlangıç tarihinden en geç 30 gün öncesine kadar WİNGS’e bildirilmesi kaydı ile değerlendirmeye alınır. Değişiklik talepleri, Acente ile işbirliği yaptığı tesisin inisiyatifinde ve tesis müsaitliği ile ilgili olduğundan, gerçekleşemeyen değişiklik taleplerinden dolayı WİNGS’e herhangi bir itirazda bulunulamaz veya WİNGS sorumlu tutulamaz.

3.3 - ZİYARETÇİ tarafından talep edilen tarih değişiklik işlemlerinde; gerçekleştirilen her işlem için (rezervasyonun tarih değişikliğine uygun olması ve WİNGS’in değişikliğe onay vermesi durumunda) rezervasyon bedelinin %10’u oranında hizmet bedeli WİNGS tarafından ZİYARETÇİ’den tahsil edilir.

3.4 - ZİYARETÇİ, indirimli satış döneminde satın almış olduğu indirimli erken rezervasyon ürününde herhangi bir sebeple tarih değişikliği yaptırmak isterse, talepte bulunduğu tarihte geçerli olan liste fiyatları üzerinden indirimsiz rezervasyon değişikliği yapılacağını kabul eder.

3.5 - Rezervasyon iptali seyahat başlangıcından 30 gün veya daha uzun süre önce gerçekleşirse, ziyaretçi,toplam seyahat bedelinin %35’ini ödemek zorundadır. Eğer ödemiş olduğu kapora %35'ten fazla ise arada oluşan farkı geri alabilecektir eğer %35'ten daha az ön ödeme yapıldıysa zirayetçi arada oluşan farkı ödemekle yükümlüdür.

3.6 - Rezervasyon iptali seyahat başlangıcından 8-29 gün kadar öncesi gerçekleşirse, ziyaretçi, toplam seyahat bedelinin %50'sini ödemek zorundadır.

3.7 - Rezervasyon iptali seyahat başlangıcından 0-7 gün kadar öncesi gerçekleşirse veya ziyaretçi konaklama tesisine giriş yapmazsa toplam seyahat bedelinin %100'ünü ödemek zorundadır.

3.8 - ZİYARETÇİ'nin işbu sözleşmeden kaynaklanan tazminat ödemesini yapmadığı durumlarda, bu ücretler WİNGStarafından İhtarname yada İcra takibi vasıtası ile yasal olarak ZİYARETÇİ‘den talep edilir.Bu gibi durumlarda doğabilecek tüm masraflar (Avukat, noter, icra ve dosya masrafları vs…)ödenecek ücrete ilaveten ZİYARETÇİ‘den talep edilmektedir.

3.9 - 7464 sayılı konutların turizm amaçlı kiralanmasına yönelik kanun kapsamında belgelendirme süreci olumsuz sonuçlanan villa/konut rezervasyonları oluşabilecek mağduriyetlere karşı WİNGS tarafından iptal edilerek ziyaretçiye muadil özellik ve fiyatlarda farklı bir turizm villası/konutu önerilecektir. Yeni oluşturulacak rezervasyon ile iligili fiyat farkı oluşması durumunda, bu fark ziyaretçi tarafından WİNGS’e ödenecektir. Önerilen Turizm Konutu ziyaretçi tarafından kabul edilmediği takdirde, ilgili rezervasyona ait ziyaretçinin WİNGS’e yapmış olduğu ödemeler iade edilecektir.

MADDE 4 - CAYMA HAKKI

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi’nin (g) bendi uyarınca, Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde tüketici cayma hakkını kullanamaz.

MADDE 5 - İSTİSNAİ DURUMLAR

Tamamen kontrolümüz dışında gerçekleşen savaş, savas tehdidi, toplumsal kargaşa, terörist eylemler, doğal afetler, sağlık riskleri,salgın hastalıklar(Covid-19 vb) veya rezervasyon sahibinin 1. derece yakın ailesinde vefat gibi durumlarda gerekli belgeler firmamıza sunulduğu takdirde rezervasyon için ödenmiş olan ön ödeme farklı bir rezervasyonda kullanılmak üzere açığa alınır ve yeni yapılacak olan rezervasyonun toplam tutarından düşülerek işlem yapılır. Yeni yapılacak rezervasyonun toplam tutarı seçilen tesise veya konaklanacak tarihlere göre değişiklik gösterebilir.


MADDE 6 - CHECK-IN VE CHECK-OUT (Tesise Giriş-Çıkış)

6.1 - Taşınmazlara giriş (Check-in) saat 16:00’dan sonra, çıkış (Check-out) ise en geç sabah saat 10:00’da olmalıdır. Bu arada kalan zaman dilimi taşınmazların temizliği ve bir sonraki ziyaretçi’nin girişi için ayrılmıştır. Sadece uygun durumlarda geç çıkış veya erken girişe izin verilir. Bunun haricinde ziyaretçi belirtilen saatte çıkış yapmak zorundadır. Geç çıkış yapıldığı takdirde ziyaretçi bu durumdan kaynaklanabilecek olan kayıpları ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

6.2 - ZİYARETÇİ konaklama tesisine konaklama başlangıç tarihinde gidemeyeceğini yazılı olarak bildirmemesi halinde konaklamanın başlangıcını takip eden 24 saatin bitiminde WİNGS rezervasyonu iptal etme hakkına sahiptir, bu gibi iptallerde ZİYARETÇİ’ye herhangi bir ücret iadesi yapılmamakta olup, eğer seyahat bedelinin tamamı ödenmemişse kalan tutar da tüketici tarafından WİNGS’e ödenmek zorundadır.

6.3 - ZİYARETÇİ’nin konaklama tesisinden, rezervasyon bitiş tarihinden önce çıkış yapmak istemesi durumunda; ZİYARETÇİ’ye kalan günler için herhangi bir ücret iadesi yapılmayacaktır.

6.4 - ZİYARETÇİ yazılı olarak talepte bulunduğu ve konaklama ücretinin tamamını ödediği takdirde, rezervasyon tarihleri değişmeksizin tesise dilediği gün giriş yapabilir ve rezervasyon bitiş tarihinde çıkar. Tesise giriş ile ilgili rezervasyon başlangıcından sonraki günlerden birisinde giriş yapılıyor ise, tesis yetkilisinden giriş saati için onay alınmak zorundadır. Aksi halde tesise giriş yapılamaz.


MADDE 7 - TEMİZLİK

Tüm villa ve apartlar girişte temiz olarak teslim edilir.


MADDE 8 - KİŞİ SAYISI

Konaklanacak tesiste maksimum konaklayabilecek kişi sayısı internet sitemizde açıkça belirtilmiştir. ZİYARETÇİ internet sitesinden rezervasyon talebi iletirken konaklayacak kişi sayısını seçmiş ve rezervasyon bu şekilde onaylanmıştır. ZİYARETÇİ’nin konaklama yaptığı tesiste kişi kapasitesinin üzerinde konaklama yaptığı tespit edilirse TESİS SAHİBİ veya WİNGS ek ücret talep edebilir ya da ücret iadesi yapmaksızın ZİYARETÇİ ve yanında diğer konaklayanların tesisten çıkışını kolluk kuvvetleri eşliğinde yapabilir.


MADDE 9 - SÖZLEŞMENİN AKTEDİLMESİ

9.1 - İşbu sözleşme web sitemizde açıkça gösterilmektedir https://villakalkan.com.tr/rezervasyon-kosullari

9.2 - ZİYARETÇİ rezervasyon talep sayfasında sözleşmeyi açıkça görmüş ve koşulları site üzerinde elektronik ortamda onaylamış ve bu şekilde rezervasyon talebini WİNGS'e iletmiştir.

9.3 - ZİYARETÇİ sözleşme’yi okuduğunu, anladığını, haklarının ve yükümlülüklerinin bilincinde olduğunu kabul eder.

9.4 - ZİYARETÇİ, sözleşme ile kararlaştırılan edimler arasında hiçbir oransızlık bulunmadığını ve karşılıklı edimlerin işin niteligine uygun olduğunu, sözleşme konusuna giren işlemler kapsamında herhangi bir tecrübesizliklerinin bulunmadığını kabul ederler.

9.5- ZİYARETÇİ, sözleşme kapsamında yer alan işlemlerin kendi menfaatine uygun olduğu konusunda tam bir kanaate vardığını ve tüm şartlara kendi özgür iradesi ile, hiçbir güçlük veya sıkıntı içinde olmadan, düşünerek, isteyerek ve bilerek uyacağını kabul eder.

9.6 - WİNGS ve ZİYARETÇİ, sözleşmenin hükümlerinin haksız şart sayılabilecek bir özellik taşımadığını, menfaatler dengesi bakımından bir haksızlık olmadığını kabul eder.

9.7 - İşbu sözleşme hükümleri tüketici sözleşmelerindeki haksız şartlar hakkında yönetmelik hükümleri uyarınca herhangi bir haksız şart içermemektedir.hükümler dürüstlük ve iyi niyet kuralına aykırılık teşkil etmemekte olup tüketicinin korunması mevzuatına uygun olarak hazırlanmıştır. İşbu sözleşme hükümleri 6098 sayılı borçlar kanunu hükümleri de dikkate alınarak hazırlanmıştır. borçlar kanunu’nun 21. maddesinde öngörülen bağlayıcılık ve içerik denetimi ZİYARETÇİtarafından yapılmıştır. İşbu sözleşme hükümlerinden hiçbiri işbu sözleşme’nin niteliğine ve işin özelliğine yabancı (şaşırtıcı şartlar)nitelik taşımaz. İşbu sözleşme hükümleri açık ve anlaşılır bir şekilde yazılmış olup birden çok anlamı ifade etmemektedir.


MADDE 10 - FİRMAMIZIN SORUMLULUKLARI

10.1- Web sitemizden rezervasyon yaptığı tarihten itibaren villaya girişe kadar bu rezervasyon ile ilgili tüm işlemler firmamızın sorumluluğundadır.

10.2 - Tesite olabilecek aksaklıkları (elektrik arızası, su arızası vs.) en kısa zamanda onarımını veya bakımını yaptırır. Fakat yaz aylarının çok yoğun olması sebebi ile gecikmeler yaşanabileceğini de hatırlatmak isteriz.

10.3 - ZİYARETÇİ’lerin özel eşyalarından firmamız hiç bir şekilde sorumlu değildir. Tatil beldelerinde hırsızlık olaylarının olabileceğini dikkate alarak misafirlerimizin dikkatli olmalarını öneriyoruz.

10.4 - Seyahat sigortası yaptırmanızı öneririz. Eve ait eşyaların çalınması, zarar görmesi veya benzer koşullarda, olay yerinde inceleme yapan polis veya jandarmanın raporuna göre hareket edilecektir.

10.5 - Tesisten kaynaklanan (Hizmet sağlayıcılardan kaynaklı elektrik,su,internet vb.) konaklama konforunu etkileyen arıza 48 saat içerisinde giderilecektir, bu süreyi aşan durumlarda ZİYARETÇİ’ye ücret iadesi yapılabilir veya WİNGS’in sunacağı alternatif tesislerde ZİYARETÇİ konaklamasına devam edebilir.

10.6 - Doğa içerisinde konuma sahip olan tüm tesislerimizde düzenli olarak ilaçlama yapılmaktadır. Ancak mevsimsel ve konumları itibari ile çevrede; kelebek, böcek, sinek, arı, akrep, karınca vs. bulunma ihtimali göz önüne alınmalıdır. Bu durumdan dolayı WİNGS sorumlu tutulmayacaktır.


MADDE 11 - VERGİ VE FATURALANDIRMA

11.1 - Web sitemizde yayınlanan hiç bir villa, veya apart, firmamıza ait değildir. Her villanın/apartın sahipleri farklı gerçek veya tüzel kişilerdir.

11.2 - WİNGS, gerçek yada tüzel kişilerin villalarını/apartlarını müşteriye kiralamak için aracılık konumundadır. Bu nedenle WİNGS sadece komisyon faturası keser. ZİYARETÇİ’nin ödediği bedelin belirli bir tutarı komisyon geliridir ve bu gelire istinaden komisyon faturası ibraz etmektedir.

11.3 - ZİYARETÇİ tarafından ödenen toplam tutarın firmamız tarafından fatura keşide edilmeyen kalan kısmı villa/apart sahibinin geliridir.

11.4 - Villa/Apart sahibi vergi mükellefi ise kiralamadan elde ettiği gelire karşılık fatura düzenler aksi durumda kira gelirleri devlete beyannamede bulunarak vergilendirilirler.

11.5- WİNGSüçüncü şahısların, kurumların, kişilerin, şirketlerin elde etiği gelir için fatura ibraz etmez, bu durumdan kaynaklı bir yükümlülüğü bulunmamaktadır.

11.6 - WİNGS; villanın/apartın/dairenin belirlenen tarih ve saatte, temiz ve kullanıma hazır olarak müşteriye teslim edilmesinden sorumludur. Villaya/Aparta/daireye girişte, eğer bozuk, çalışmayan herhangi bir eşya ya da aksaklık varsa müşteri tarafından WİNGS'e derhal bildirilmeli ve bu aksaklıkların giderilmesi talep edilmelidir.WİNGS bu talebi villa/apart/daire sahibine ya da ilgili şirkete bildirecek ve en geç 48 saat içinde bu aksaklığın giderilmesini sağlayacaktır. WİNGS aksaklığın giderilmesinden sorumlu değildir, aksaklığın giderilmesine yardımcı olur. WİNGS, zamanında bildirilmeyen aksaklıklardan sorumlu tutulamaz. WİNGS villa/apart/daire sahibi ile müşteri arasında aracı durumundadır ve bu nedenle villada/apartta/dairede oluşabilecek aksaklıkların giderilmesinden villa/apart/daire sahibi sorumludur. Bunun dışında ortaya çıkabilecek ve müşterilerin kendi sorumluluklarında olan hiçbir kaza, hastalık, yaralanma, havuzda boğulma, ölüm, hırsızlık, düşme vb. ve villada/apartta/dairede olabilecek yangın, hırsızlık vb. olaylardan ve kazalardan WİNGS sorumlu tutulamaz. Bunun dışında, müşterinin villaya/aparta/daireye ulaşmasında, geri dönüşlerinde, tatil sırasında üçüncü şahıslardan/firmalardan alacakları gezi, alışveriş, yiyecek, içecek, eğlence, ulaşım, seyahat, rehberlik hizmetleri vb. gibi herhangi bir servisten doğacak sorunlardan WİNGS kesinlikle sorumlu olmayacaktır. Ziyaretçi, villadan/aparttan/daireden ayrıldıktan sonra, villada/apartta/dairede kaldığı süre içerisinde WİNGS'e bildirmediği bir aksaklık ya da arıza nedeni ile alamadığı bir hizmet için herhangi bir hak ya da geri ödeme talep edemez.


MADDE 12 - ZİYARETÇİNİN SORUMLULUKLARI

12.1 - Tesis içerisinde sigara içilmesi yasaktır.

12.2 - Firmamızdan onay alınmadığı takdirde evcil hayvan kabul edilmez.

12.3 - Ziyaretçiler rezervasyon yaptıkları tesisin tüm eşyalarını ve mobilyalarını kullanmaya yetkilidir. Fakat tüm ekipmanları temiz ve hasar vermeden kullanmaya özen göstermelidir. Herhangi bir hasar ziyanda firmamızı haberdar etmelidir.

12.4 - Oluşan herhangi bir hasarın bedeli neyse depozitodan düşülecektir. Hasar bedeli depozito bedelinden yüksek ise ziyaretçi fazlasını ödemeyi kabul eder.

12.5 - Ziyaretciler 678 sayılı kanun hükmünde kararname, 22 Kasım 2016 tarihli ve 29896 sayılı Resmi Gazete de yayımlanan Kimlik Bildirme Kanununa göre; Villaya girişlerden önce villada konaklayacak tüm kişilerin kimliklerini (Nüfus Cüzdanı,Ehliyet,Pasaport) firma yetkilisine veya firmanın belirlediği kişi veya kişilere bildirmek ile yükümlüdür.

12.6 - Ziyaretciler, bu Sözleşme’den kaynaklanan hak ve yükümlülüklerini WİNGS onayı olmadan devredemezler. WİNGS sözleşme’den kaynaklanan hak ve yükümlülüklerini 3. kişilere devredebilir.

12.7 - Kullanan, taşınmazı hukuka ve genel ahlak kurallarına uygun şekilde, temiz, dikkatli ve özenli şekilde ve anlaşma ve mutabakata uygun bir tarzda kendi malı gibi korumalı ve gelebilecek tüm tehlikelerden uzak tutmalıdır.

12.8 - Taşınmazın kullanımı için ziyaretçinin kontrolüne bırakıldığı sırada hukuka ve genel ahlak kurallarına uygun şekilde, temiz, dikkatli ve özenli şekilde ve anlaşma ve mutabakata uygun bir tarzda kendi malı gibi kullanılmaması ve/veya gelebilecek tehlikelerden uzak tutulmaması halinde ziyaretci,Taşınmaz Sahibi’ne karşı kusuru oranında sorumlu olacak, WİNGS kesinlikle sorumlu olmayacaktır.

12.9- Taşınmaz esas olarak sadece ziyaretçi ve sözleşme belirtilen kişiler tarafından kullanılacaktır.Sözleşme belirtilen kişiler dışında, kişilerin de kullandırılabileceğine dair bir şart bulunmadığı takdirde Taşınmaz başkasına kullandırılamaz. İzin verilen kişilerin bulunması halinde dahi bu kullandırmalar ziyaretçi tarafından bedel karşılığında üçüncü kişilere tahsis edilemez. Ziyaretinin izin verdiği kişilerin de kullandırılabileceğine dair bir şart bulunması halinde söz konusu izin verilen kişilerin bu Sözleşmede yer alan hükümlere aykırı hareketleri doğrudan ziyaretçinin aykırılığı olarak telakki edilir. Kullanan taşınmazı başkalarına kullandırarak ticari veya benzeri kazanç sağlayamaz.

12.10 - Ziyaretçiler kullanılan evin çevresindeki komşulara karşı anlayışlı olmalı ve çevreyi rahatsız edecek her türlü davranış ve gürültüden sakınmalıdır.Ayrıca kanunen yasak olan herhangi bir yasadışı (silah, uyuşturucu, her türlü kaçakçılık vs..) faaliyet içinde bulunmamalıdır. Böyle bir durum karşısında WİNGS‘İn derhal ve ihtara gerek kalmadan evi tahliye ettirme hakkı saklıdır. Anılan sebeplerle yapılacak tahliye esnasında oluşabilecek zarar ve kayıplardan WİNGS sorumlu tutulamaz.

12.11 - Bu anlaşma ile tesisin söz konusu tarihlerde başkasına kiralanmayacağı teminat altına alınmaktadır. Afet ve mücbir sebepler durumunda bu sözleşme geçersiz olacaktır.

12.12 - Tesise giden yolların bozuk olması, yokuş yukarı olması, stabilize olması, ıslak zemin olması vs. gibi, WİNGS'in önüne geçemediği durumlarda WİNGS kesinlikle sorumlu tutulamaz.

12.13 - Tesise ulaşım esnasında oluşabilecek kaza vs. kısacası her türlü olumsuzluktan WİNGS kesinlikle sorumlu tutulamaz.

12.14 - Bazı tesislerin inşaasında kullanılan, farklı malzemeler (sedir ağacı, çam ağacı, bazıplastik ürünler, bahçede veya villanın içinde bulunan her türlü bitki vs.) müşteriyi sağlıksal yönden veya psikolojik yönden rahatsız etmesi durumunda, bu olaydan WİNGS'in kesinlikle sorumlu tutulamaz.

12.15 - Ziyaretçinin villaya/aparta ulaşımı kendi sorumluluğundadır. WİNGS, müşteriyi hiçbir zaman, hiç bir şekilde kiraladığı villaya/aparta, WİNGS Firmasının otomobili içerisinde taşımaz. Müşteri, üçüncü kişilerden taksi, transfer aracı veya kiralık araç temin edebilir. WİNGS, üçüncü şahıslardan kiralanacak veya kiralanmış olan veya transfer veya taksi hizmetine karışmaz.

12.16-Villa veya apart kiralamış olan müşteri, kiralamış olduğu villanın veya apartın coğrafi konumundan

dolayı hoşnutsuz kalması durumundan WİNGS sorumlu tutulamaz.WİNGS, villanın/apartın konumunu Google Harita üzerinden, yaklaşık olarak

işaretlemiştir Villaya/Aparta ulaşım esnasında, özel veya kiralamış olduğunuz aracın zarar görmesinden WİNGS sorumlu tutulamaz.

12.17Villayı/Apartı kiralamış olan müşterinin aracının (motor, otomobil vs.) altının yere yakın olması, aracın motor gücünün zayıf olması, müşterinin; otomobil, motor vs. kullanmadaki acemiliği ve buna bağlı olarak villaya/aparta ulaşamaması sebebiyle ortaya çıkabilecek her türlü olumsuzluk müşterinin kendi sorumluluğundadır. Bu gibi veya buna benzer sorunlardan WİNGS kesinlikle sorumlu tutulamaz.

12.18 - Villalarımızın/Apartlarımızın aksi belirtilmediği taktirde yüzme havuzları ısıtmalı değildir. Mevsim şartlarına göre sıcaklıkları değişiklik gösterir, havuz suyu sıcaklığı veya soğukluğu sebebi ile müşterinin havuzu kullanamaması durumunda, WİNGS hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz. Müşteri, villayı/apartı kiralamadan önce, Meteoroloji Genel Müdürlüğü’nün web sitesinden veya telefonundan hava durumu hakkında bilgi alabilirler.


MADDE 13 - OTEL REZERVASYONUNA İLİŞKİN ÖZEL KOŞULLAR:

a. Wings, anlaşmalı olduğu seyahat tedarikçileri aracılığı ile edindiği otel bilgilerini www.villakalkan.com.trweb sayfasında yayınlamaktadır. Bu servisten edinilen otel bilgileri, rezervasyon durumu, oda ücretleri vs. ilişkin bilgilerin doğruluğu ve güncelliği seyahat tedarikçileri tarafından sağlanmakta olup, Wings bu bilgilerin doğruluğu ve güncelliğini garanti etmemektedir. Wings üzerinden yapılan otel / oda rezervasyonları, ödemeler/ücretlendirmeler ve diğer işlemler seyahat tedarikçileri tarafından sağlanan oteller ile kullanıcı arasında akdedilmektedir ve oda rezervasyon ücretleri Wings tarafından tahsil edilmektedir.

b. Konaklama yapılacak otellerin kuralları, politikaları, konseptleri, yıldızları, hizmet standartları, iptal / iade / değişiklik politikaları, no show kuralları, üyelere sağlanan avantajlar, çocuk misafir ve pet hayvan politikaları, diğer ek hizmetlerin ücretlendirilme biçimleri www.villakalkan.com.tr üzerinde belirtilenlerden farklı olabilir. Pansiyon (Oda Kahvaltı, Yarım Pansiyon, Tam Pansiyon, Her şey dahil vs.) özellikleri, otel sınıfları, otel konseptleri, oda büyüklükleri, oda manzaraları, ek hizmet ücretlendirmeleri, yıldız sayıları ülkelere göre farklılık gösterebilir. Otellerin ortak alanlarındaki havuz, sauna, restoran gibi bazı bölümler konaklama sırasında önceden bildirilmeksizin tadilatta, bakımda veya sezon dışında bulunabilir. Kullanıcıların var olduğu gözüken özellikleri tesis ile görüşme sağlayarak teyit etmesi gerekmektedir.

c. Kullanıcı tarafından satın alma aşamasında paylaşılan ad, soyad, TC kimlik no, telefon, e-posta gibi bilgilerin doğruluğu kullanıcının sorumluluğundadır. Bu bilgilerin eksik veya hatalı girilmesi sebebiyle Wings’e yükletilebilecek bir zarar bulunmamaktadır. İletişim bilgileri rezervasyona ilişkin bildirimler esnasında kullanılacağından, değişikliklerin bildirilmemesinden doğan sorumluluk yolcuya aittir.

d. Wings yalnızca bir aracı hizmet sağlayıcıdır ve rezervasyon yapılan otel ile kullanıcı arasında doğması muhtemel uyuşmazlıklarda, otellerin sunmuş oldukları hizmetlerin aksaması veya hiç bulunmaması hallerinde veya Wings üzerinden rezervasyon yapılması sonrasında meydana gelecek işlemlere ilişkin hiçbir sorumluluğu bulunmamaktadır. Kullanıcı da rezervasyon ilişkisinin kendisi ile otel arasında kurulduğunu, Wings’in bu açıdan yalnızca aracı olduğunu, bu sebeple Wings’i sorumlu tutamayacağını kabul ve beyan eder. Wings’in kullanıcıların iptal / iade / değişiklik talepleri konusunda müşteri hizmetleri servisi sunması, ilgili otellerin politika ve kurallarına uygun talepleri sonuçlandırmak amacını taşıyor olup, kullanıcıların keyfi iptal / iade / değişim ve benzeri sözleşmeye aykırı taleplerini yerine getirebilme yetkisine sahip olduğu anlamına gelmemektedir.

e. Kullanıcıların konaklama yapılacak ülkenin kanunlarına ve vize kurallarına, ayrıca konaklama yapılacak otelin genel kurallarına, giriş ve çıkış saatlerine, rezervasyon ilkelerine ve iptal / iade / değişim politikalarına ve ek ücretlendirme koşullarına uygun davranması beklenmektedir.

f. Kullanıcı doğal afet, terör, isyan, savaş, grev, iç karışıklık, halk olayları, elektronik iletişim bozukluğu gibi sebeplerle rezervasyonların iptal edilmesi gibi durumlarda Wings'in herhangi bir sorumluluğu olmadığını, bu sebeplerden biri veya bir kaçından dolayı oluşabilecek iptallerden sorumluluğun ilgili tesise ait olduğunu bildiğini kabul beyan ve taahhüt eder.

g. Kullanıcı satın aldığı konaklama hizmetinin kapsamı dışında alacağı ekstra yiyecek-içecek, kişisel harcamalar ve tanımlı hizmet dışı tüm mal ve hizmetlerin bedelinin kendisi tarafından ödeneceğini kabul etmektedir.

h. Otel rezervasyonuna ilişkin yapılacak ödemenin kredi kartı ile tahsilâtı Wings tarafından yapılabileceği gibi, doğrudan doğruya otel işletmesi tarafından da yapılabilir. Bazı oteller için yapılan rezervasyon sırasında kredi kartı bilgisi istemeyebilir, ön ödeme veya herhangi bir tutar talep edilmeyebilir. Böyle durumlarda rezervasyon ödemesinin doğrudan tesise yapılması gerekir. Kredi kartı bilgisi girmenin zorunlu olduğu durumlarda veya ön ödemenin talep edildiği durumlarda Wings; kredi kartı bilgilerinin doğruluğunu ve/veya limitinin yeterli olup olmadığını kontrol etmemektedir. Bu şartlara uyulmaması halinde Tesis, Wings üzerinde ilan ettiği iptal koşullarını uygulayabilecektir.

i. Söz konusu hizmetin ifasından sonra kullanıcının konaklama bedelini ödemek için kullandığı kredi kartının Wings’in kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız ve hukuka aykırı olarak kullanılması iddiası ile ilgili banka veya finans kuruluşunun hizmet bedelini Wings’e ödememesi halinde kullanıcı, itiraz edilen hizmet bedelinden ve her türlü zarardan rezervasyon tarihinden itibaren işleyecek yasal faizi ile birlikte sorumlu olacaktır.

j. Çocuk konukların otele giriş tarihindeki yaşları esas alınır. Giriş işlemleri sırasında yaşlarının rezervasyonda kaydedilenden farklı olması halinde aradaki fark tesis tarafından tahsil edilir.

k. Wings’den otel rezervasyonu yaptıranlar bu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılırlar. Bu sözleşmede yer alan herhangi bir hükmün geçersiz veya uygulanamayacak olması, sözleşmenin diğer hükümlerinin geçerliliğini etkilemeyecektir.

l. Yazılı olmayan hususlarda 6502 sayılı Tüketici Kanunu, 1618 sayılı kanun, tüzük ve genelgeler tebliğ ve çizelgeler, 2634 s.k., hükümleri uluslararası özel ve resmi sözleşmeleri tatbik olunacaktır.


MADDE 14 - HUKUKİ ŞARTLAR

a. Uygulanacak Hukuk: Taraflar, işbu Sözleşme’nin uygulanması ve yorumlanması ile ilgili ihtilafların Türkiye Cumhuriyeti yasalarına göre çözümleneceğini kabul etmektedirler.

(b) Yetkili Mahkeme: İşbu Sözleşme’den doğan ihtilafların hallinde münhasıran Fethiye Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir. İşbu Sözleşme’den dolayı her türlü şikayet ve itirazlar, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlara göre merkezi bulunan yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne veya Tüketici Mahkemesi’ne yapılabilecektir.

(c) Ayrılabilirlik: Sözleşme’nin esaslı olmayan hükümlerinden herhangi birisinin veya bir kısmının, kısmen veya tamamen hukuken geçersiz olması ve Sözleşme’nin geri kalan hükümlerinin bu hüküm veya kısım olmaksızın da icra kabiliyetinin olduğunun anlaşılması halinde bu durum yalnızca söz konusu hüküm veya kısım için geçerli olacak ve diğer Sözleşme hükümlerinin geçerliliğini veya yürürlülüğünü etkilemeyecektir.

(d) Sözleşmenin Dili: İşbu Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmış ve elektronik ortamda imzalanmıştır.

(e) Sözleşme ve Eklerinin Bütünlüğü ve Tadiller: Sözleşmenin ekleri bu Sözleşmenin ayrılmaz bir parçasını teşkil edecek olup birbirlerinden ayrı olarak yorumlanamaz.

(f) WİNGS İletişim Bilgileri:

Merkez:

Wings Tatil Konaklama Bilişim Hizmetleri A.Ş.

(Fethiye V.D. 813 133 97 55 ) Patlangıç Mah. Baha Şıkman Cad. No:201-B Fethiye/MUĞLA

Telefon: 444 95 86

E-posta: [email protected]

(g) Tüketici İlişkileri: Ziyaretci ile WİNGS arasında çıkabilecek sıkıntıları WİNGS iyi niyet ve dürüstlük kaideleri kapsamında çözmek için her türlü gayreti sarfedecektir.

Fakat şikayet ve itirazlar içintüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurulabilir. Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri uyarınca cayma hakkının

kullanılamayacağı istisnai durumlara girmesi sebebiyle- işbu Sözleşme kapsamında ziyaretçinin cayma hakkı bulunmaz.

(h) villakalkan.com.tr Üzerinden Yapılan İşlemler ve irade açıklaması niteliğindeki işlemler 6098 sayılı Borçlar Kanunu, Tüketici Mevzuatı ve yürürlükte bulunan sair mevzuat uyarınca Tarafları bağlayıcı irade açıklamaları olarak telakki edilirler.

Yukarıda belirtilen maddelerin doğrultusunda WİNGS para iadesi olmadan kontratı iptal eder.

İş bu sözleşme toplam 9 sayfadan oluşmaktadır. Taraflar bütün sözleşme hükümlerini peşinen elektronik ortamda kabul ettiklerini beyan etmektedirler.

Whatsapp İcon